Co zrobić, by zrozumieć, jak wygląda dzień niepełnosprawnego dziecka? Wczuć się w jego rolę!
5 listopada uczniowie klas I-III mieli okazję uczestniczyć w warsztatach „Wchodzę w rolę”, organizowanych przez
5 listopada uczniowie klas I-III mieli okazję uczestniczyć w warsztatach „Wchodzę w rolę”, organizowanych przez
(…) Plac był zwykłym skrawkiem ziemi ogrodzonym z jednej strony rozwalającym się płotem, a
”Ich mag Deutsch” – to zajęcia dla uczniów klasy VII mające na celu wzbudzić zainteresowanie
Uczeń też artysta, to zajęcia projektowe prowadzone w każdy czwartek o godz.7:00 w sali
Dzięki projektowi „Wyższa Jakość Edukacji w Gminie Boguchwała”, Nasza Szkoła wzbogaciła się o profesjonalną drukarkę
W ramach projektu „Wyższa jakość edukacji w Gminie Boguchwała” znalazło się miejsce również na zajęcia
Klasa 8 z naszej szkoły została zaproszona do wspólnego wyjazdu ze swoimi rówieśnikami ze szkoły
Potyczki językowe to wspierające zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze adresowane do klasy II i III. Treści zajęć i
Uczniowie klasy I uczestniczą w zajęciach projektowych, które wprowadzają je w świat robotyki i programowania.
Czy klocki LEGO są zarezerwowane dla dzieci? Zapewniam Was wszystkich, że nie:) To świetna zabawa
„Powiedz mi, a zapomnę, pokaż mi, a zapamiętam, pozwól mi zrobić, a zrozumiem”. Konfucjusz W myśl
Od początku roku szkolnego Samorząd Uczniowski intensywnie włącza się w różnorakie akcje. Wśród nich możemy