AKTUALNOŚCI WYCIECZKI EDUKACYJNE

Wycieczka do przeszłości

W ostatni piątek, wczesnym rankiem klasa trzecia  wyruszyły na całodniową wycieczkę  do Bałtowa.
Po przybyciu na miejsce czekała na nas moc atrakcji. Niezwykłą przygodę rozpoczęliśmy od Jura Parku. Wędrując ścieżkami przez park widzieliśmy modele dinozaurów i innych prehistorycznych stworzeń, oczywiście wszystkie naturalnej wielkości. O minionym świecie bardzo ciekawie opowiadała nam sympatyczna pani przewodnik. Następnie udaliśmy się do Prehistorycznego Oceanarium, gdzie dzięki nowoczesnej technologii dowiedzieliśmy się, jak wyglądało podwodne życie miliony lat temu.  Kolejną atrakcją, na którą wszyscy niecierpliwie czekali  był Park Rozrywki. Zmęczeni, ale bardzo szczęśliwi udaliśmy się na pyszny obiad, który podreperował „nadszarpnięte” siły. Kolejny punktem wycieczki było  zwiedzanie  Bałtowskiego Zwierzyńca. Oryginalnym schoolbusem mieliśmy okazję podziwiać  egzotyczne zwierzęta tj.: lamy, wielbłądy, strusie, alpaki i wiele innych gatunków. Polska w Miniaturze to nowa atrakcja Kompleksu Bałtowskiego, a zarazem kolejny punkt naszej wycieczki. Na obszarze ok. 1 hektara, uformowanym na kształt Polski, podziwialiśmy 50 miniatur zamków i pałaców stanowiących najciekawsze zabytki architektoniczne powstałe na przestrzeni 500 lat, a znajdujące się obecnie w granicach Polski. Następnie w Wiosce Czarownic, potocznie zwaną Sabatówką, czekało na nas kilka trudnym zadań: tunel odwagi, przeciąganie liny czy pajęczynowa pułapka. Pobyt w Bałtowie zakończył się zakupieniem drobnych pamiątek oraz zabawą na placu zabaw, gdzie mogliśmy zamienić się w archeologów i odszukać zakopany szkielet dinozaura.

Ten dzień na pewno możemy zaliczyć do udanych!!!

Ten dzień na pewno zaliczymy to udanych!!!